Komentáře

1 Dáda=) Dáda=) | E-mail | Web | 11. srpna 2008 v 21:22 | Reagovat

u mě na blogu je sonb tak se přihlaš

sry za reklamu

hezu blog

2 Hanyou Hanyou | Web | 11. srpna 2008 v 21:49 | Reagovat

Sázím své ocasy, že třetí mládě bude mít Ronan. Už se těším jak malá, až to vyjde!!!

3 Veruska Veruska | E-mail | 3. prosince 2008 v 9:27 | Reagovat

Já si taky myslím že  třetí mládě bude mít Roran, protože jeto podle mě nejpravděpodobnější. Ale je smůla že třetí díl vyjde až na kolem 20. února            já už se na to tak těšila

A je pravda že bude čtvrtý díl?

4 (---Stín-Durza---) (---Stín-Durza---) | 28. ledna 2009 v 15:45 | Reagovat

HH tak to je mazec XD  Já už chci 4 díl!!!!!!! Ale ještě potřebuju přečíst ten brisingr kterej možná budu mít... co možná,,,,     ten musím mít!!!! XD

5 Elfyk Elfyk | 12. února 2009 v 20:03 | Reagovat

No tak teď momentálně jsem dočetla Brisingr a s tim že se Trn vylídl pro Katrinu zásadně nesouhlasim to je nemožné, protože Katrina byla v Gil´eadu a ne v Uru´beanu a s vejcem na 100% nepřišla do styku. Jo a 4.díl bude na 200%.

6 shark shark | 15. února 2009 v 17:22 | Reagovat

aktualizuj si taky někdy ty stránky

máš tu nejmíň půl roku starý informace

a ještě k tomu hovadiny

7 Veruska Veruska | 23. února 2009 v 20:09 | Reagovat

už mám plné zuby toho jak jako opice od sebe všechno okopírujete!!! kopírovat  teorie toho co by se mohlo ve čtvrtém díle stát je jedna vec, ale kdyz uverejníte neco když nemáte patřičné informace je jeste horsi!!!

8 Gedwëy Gedwëy | E-mail | 24. února 2009 v 21:18 | Reagovat

Tak ty odhady jsou docela nesmyslné.. (můj názor)....

O Seleně a její minulosti tam už podle mě toho moc nebude páč většina jejího života byla přednesena v Brisingru....

A že Eragon a Safira opustí Alagaësii? a proč by to dělal? a ještě tam napíšeš že bude králem elfů?!?! Bude králem ale odletí z Alagaesie?!?!?!?!?!?! :-O

....Eragon a Safira dokončí svůj výcvik?! Oni už ho dokončili.... Oromis-elda a Glaedr padli v boji... tak kdo jiný by je učil  (Hluboce se omlouvám těm co ještě nepřečetli Brisingr že jsem ji to prozradil :X )

...Vylíhne se poslední vejce? A co jiného by asi dělalo....rofl

No už se mi nechce psát....zdarte ;) Kdyžtak napište na email ...dík

9 Gedwëy Gedwëy | E-mail | 24. února 2009 v 21:20 | Reagovat

P.S.: CTVRTY DIL BUDE!!!!! TO JE NA 110%!

Je to napsané na konci Brisingru....

...Sé onr sverdar sitja hvass!

10 Masar Masar | 1. března 2009 v 23:18 | Reagovat

HEj si vypatlana??uz tomu nemusis rikat trologie kdyz to ma 4 dil a nemusis rikat ze se mu to neveslo curakovi se jen zachtelo po penezich tak proc nemit jeste jednou o neklik milionu bohatsi zkurvysyn jeden zajebany!!!!!!!!!

11 hanik hanik | 8. března 2009 v 17:31 | Reagovat

No teda, Masare, promin, ale nemusis byt sprostej az na pudu, nikdo na to tady neni zvedavej. Za prve - ja si myslim, ze vetsina lidi je rada ze bude 4. dil a za druhe - proc by si Paolini nemel vydelat vic? Nas jeho knihy bavi cist, tak mu za ne davame penize. Kdyby byly ty knizky spatny, nikdo by je necetl a on by si nevydelal ani korunu, z cehoz vyplyva, ze si ty miliony zaslouzi. Pokud te ty knizky nebavi, tak je necti, aspon budes vedet, ze to nejsi ty, na kom si Paolini vydelal.

12 Syldar Syldar | E-mail | 10. března 2009 v 21:56 | Reagovat

jo a já si myslim že se třetí vejce do teď nevylíhnuté vylíhne pro Roranovo dítě které čeká Kathrina.A že Eragon o pustí Alagaesii protože mu to předpověděla Angela, a taky proto že nejspíš Arya mu umře v náručí a on to nesnese a tak se Safirou odletí pryč.

13 beneš jan beneš jan | 24. března 2009 v 15:14 | Reagovat

ja jsem četl brisingr a podle toho co tam bylo se může stát jen tohle

- Vylíhne se poslední Dračí vejce

- Dozvíme se, kdo bude třetím Dračím jezdcem

- Eragon se setká v tváří v tvář s Galbatorixem

14 Pietrusqa Pietrusqa | E-mail | 3. května 2009 v 11:58 | Reagovat

zdravim...nevie nahodou co sa zmenilo, ked kniha mala vysjt v auguste (zari)2008??? nikto nevie blizsie info?? pls napiste mi na mail!! dakujeem

15 L.ise.i L.ise.i | Web | 9. května 2009 v 19:48 | Reagovat

[2]: né Roran ale jeho syn ... :D to si myslím já

16 Sharki Sharki | 26. května 2009 v 21:26 | Reagovat

hanyou taky si myslim ze roran dostane toho tretiho draka :-))

17 Terusskk@ x) Terusskk@ x) | Web | 8. července 2009 v 20:02 | Reagovat

4. díl se bude jmenovat Empire.

18 spekulant spekulant | 9. července 2009 v 12:46 | Reagovat

A proč by třetí vejce nemohla mít Arya???
A proč by Eragon nemohl opustit Alagaësii? Mohl by letět přes oceán dál na východ, aby našel šedý lid a přesvědčil je, aby mu prozradili pravé jméno Starověkého jazyka, co? Vždyť jím mluvili a dali mu tu moc (jak jste se dočetli v Eldestovi).

Podle mě je možný všechno, co je tady napsané - tedy : Eragon se Safirou opustí Alagaësii
- Eragon nezemře v mládí
- Eragon a Safira dokončí svůj výcvik Dračího jezdce
- Eragon se setká v tváří v tvář s Galbatorixem
- Vardenové budou brát Eragona za lepšího vůdce, než Nasuadu
- Dozvíme se více, co se stalo s Eragonovou matkou
- Vylíhne se poslední Dračí vejce
- Murtagh a jeho drak Trn se přidají k Eragonovy a pomůžou mu ukrást poslední dračí vejce
- Dozvíme se více o Morzanovy a dalších Křivopřísežnících
- Dozvíme se, kdo bude třetím Dračím jezdcem
- Dozvíme se více o dávné legendě Eragonovy. 1 a jeho drakovy Bid'Darmovy
- Eragon si vezme Aryu za ženu a stane se elfským králem
Tedy možná kromě té Seleny a Křivopřísežnících.

19 misa misa | 18. července 2009 v 10:42 | Reagovat

nevíte kdy bude 4.díl

20 misa misa | 18. července 2009 v 10:46 | Reagovat

ale zaprví ona ho odmítla a i kdyby si to rozmyslela tak elfové nemají ve zvyku se brát

21 runny runny | 12. srpna 2009 v 18:46 | Reagovat

Podla mna bude mat trtieho draka arya pretoze roran ani jeho syn nebudu mat cast naucit sa carovat ak by mali pomoct zvrahnut galbatorixa arya je elfka vie bojovat a tiez carovat a urcite zomrie niekto doleziti to si budte isty

22 Ainy-van-de-Elesary Ainy-van-de-Elesary | E-mail | Web | 13. srpna 2009 v 17:01 | Reagovat

Speklante, myslím si, že Eragonovo pravé jméno je: Wyrda. Vzpomeňte si, jak Eragon pokaždé reagoval, když ho Islanzadiin havran vykřikoval :))

Jinak, myslím si, že Arya zemře.

23 danjad danjad | 26. srpna 2009 v 19:26 | Reagovat

[10]: Paolini není čurák

24 amaya amaya | 29. srpna 2009 v 15:33 | Reagovat

Roran dračím jazdcom? ľudia, veď rozmýšľajte, tam šlo o tú obrovskú lásku rorana a katriny a keby sa stal jazdcom, žil by naveky, nezostarol by, ale ona áno. museli by sa rozdeliť, lebo by mal veľkú zodpovednosť. to sa nestane... a eragon určite nebude elfským kráľom, veď odíde a podľa mňa odíde aj s aryou. veď si spomeňte na eragonov sen po tom, čo zomrel gero. ako niekto odchádza na lodiach blablabla.. a trn sa nevyliahol pre katrinu.. to je najväčšia hlúposť, akú som kedy čítala!!! veď ona bola celý čas v helgrinde... niečo som čítala, práve dnes, neviem, či ste o tom počuli, že štvrtý diel sa MOŽNO bude volať Resurrection, čo znamená vzkriesenie... takže niekto ožije.. alebo niečo podobné.. a pevnosť duší.. ja myslím (možno to niekomu príde ako hlúpe.. je to môj názor) že tam budú eldunarí.. alebo mám ešte jednu teoriu, ale tú si nechám radšej pre seba :D.. (je dosť krutá)

25 amaya amaya | 29. srpna 2009 v 15:36 | Reagovat

[22]: WYRDA.. to sa hodí. podľa mňa to bude ono :)

26 mag mag | 31. srpna 2009 v 20:13 | Reagovat

ahoj nevite jak se bude jmenovat 4 dil ?

27 polkio polkio | E-mail | 7. září 2009 v 15:25 | Reagovat

já si myslim že dalšího draka bude mít buďto Roran,aria nebo orik

28 ? ? | 9. září 2009 v 22:24 | Reagovat

podle me se to vejce vílohlo pro Murtag ale předtím se ho spíš nesáhnul protoře se na vejce musí sáhnout a nestačí bit jen v jeho blízkosti

29 x3x x3x | 18. září 2009 v 21:47 | Reagovat

Řek bych, že pro Orika se poslední vejce  nevylíhne. Trpalíci totiž nejsou součástí kouzla, který spojilo draky a elfy, pak se přidali i lidi, ale trpaslíci ne. A proto nikdy nebyl žádný trpaslík dračím jezdcem.

30 Vratan Vratan | 20. září 2009 v 14:54 | Reagovat

4 kniha vyjde v prosinci 2009 ale v americe takze v cesku by mohla byt tak v zari 2010

31 zuziq zuziq | 4. října 2009 v 14:56 | Reagovat

šimli ste si někdo že v 1.dile bylo že když zemře jezdec tak zemře draka a v brisingrovi to tak neni..xD??

32 Glaedr Glaedr | 6. října 2009 v 12:37 | Reagovat

zuziq jestli myslíš když umřel Oromis tak Glaedr přece umřel taky akorát zůstal potom v eldunarí. takže vlastně taky zemřel

33 chizzy chizzy | 9. října 2009 v 18:16 | Reagovat

[30]: To jako fakt??To nastve:( se snad nedockaaaam:-D a s Katrinou mate uz moc bujnou fantazii,souhlasim s amayou ze tam slo o jejich lasku:-)

34 edoc´sil edoc´sil | 24. října 2009 v 16:40 | Reagovat

[5]: zásadně souhlásím !! pro katrinu se mládě Trn nemohlo vylíhnou . zcela nemožné !!!

35 edoc´sil edoc´sil | 24. října 2009 v 16:47 | Reagovat

hel pardon že protestuju ale co si vzpomíním tak nebylo v 1.díle že když zemře Jezdec tak i drak ... to si myslím přimysleli ve filmu !!!

36 Abbadan Abbadan | E-mail | 31. října 2009 v 21:53 | Reagovat

-podle mě je blbost aby Eragonovo pravé jméno bylo Wyrda(osud), v Eldestovi na to Eragon reaguje jenom jednou a vůbec ne tak jako Sloun na své jméno v Brisingru
-proč by třeba Eragon nemohl odejít z Alagaësie, aby našel další draky, myslím že se oromis-elda o něčem takovým zmínil, že by draci mohli žít jinde na světě
[22]:

37 Selen Selen | 14. listopadu 2009 v 15:00 | Reagovat

Je hezké, že takhle spekulujete nad možnostimi, co by mohlo být ve 4. dílu, ale přece jen, to co tady píšete mi připadá jako blbosti. tak za prvé: Arye ani Orikovi se drak nemůže vylíhnout, protože  ženy a trpaslíci jako dračí jezdci neexistují.
To, že Eragon odejde z Alagaesie je celkme jasné, protože mu to předpověděla Angela a řekl mu to i Ra´zak
Eragon se nemůže stát králem elfů, protože by nestrpěli, aby jim vládnul někdo, kdo není elf.
Je možné, že si vezme Aryu, ale podle Angeliny předpovědi to bude někdo královské krve. Takže jakýkoli elf s titulem..
Jestli se Murtagh přidá k Vardenům je dikutabilní. Přidá se podle toho jesli dokáže změnit své pravé jméno a i  tak je to nepravděpodobné.
Dozvědět se víc o Eragonově matce?? Nesmysl. V Brisingrovi jsme se dozvěděli vše, co se dalo o ní dozvědět.
A to, že se trn nevylíhl pro Mutagha?? Totální blbost. Pro katrinu se nemohl vylíhnout, protože je žena. Trn je prostě Mrtaghův. Vždyť ten drak čekal na Murtagha circa něklik století..

38 Amy Amy | 17. listopadu 2009 v 11:31 | Reagovat

Podle mě se eragon vezme s Aryou, ale odplují spolu za moře, jak se mu to zdálo vna záčátku prvního dílu, a navíc to souhlasí se všema věštbama a prokletíma,který tam kdo řekl...xD
A myslím si,že Murtagh se bude snažit pomáhat Vardenům, ale přes ty přísahy nebude moct, tak se radši zabije...
ae to je asi blbost

39 Johca Johca | 23. listopadu 2009 v 22:14 | Reagovat

Murtagh se nezabije bo v 2 dilu na konci rikal ze sebe ani trna nezabije ... ale to 3. veje by me zajimalo kdo ho bude mit tedka jsem doetla 3 dil,uz se tesim na 4...pry ma byt na obalce zeleny rak TAKZE TYPUJI ZE 3 MLADE DRAKA BUDE ZELENY DRAK.

40 Amy Amy | 25. listopadu 2009 v 15:31 | Reagovat

jo to je fakt...ae tk stejne nemuze byt prece tk moc spatnej... i kdyz on neni zly... podle me to vejce bude mit jedna z tech dvou zen, ktere tam byly v tretim dilu, jak jim Angela vestila budoucnost...

41 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 6. prosince 2009 v 19:47 | Reagovat

Amy totalna blbost pretoze ako ste sa uz zmineili vizsie nikdy zodôraznujem nikdy nebol dračí jazdec žena!!!!  takže velmi nepravdepodobne žebi mala draka aj Arya... Vsetki tri dieli som čítal dohromady aj 50x a som si na 100% isty ze eragon odide za more abi nasiel posily v boji proti kralovstvu. A podla mna (čisto len moj nazor( v 4. diele zomrie bud arya alebo roran pretože nikto neni pre eragona doležitejší než oni dvaja keby cosi mate e-mail takze piste

42 Amy Amy | 6. prosince 2009 v 19:53 | Reagovat

Já je četla dvakrát, a z toho, co se tam píše jsem pochopila,že i když se nikdy nestalo, že by měla draka žena,  neznamená to, že se to stát nemůže...xD Aryu urcite nezabijou,Rorana možná jo. To vejce by ještě mohlo mít pak to Katrinino dítě, co se má narodit... xD

43 dzuk dzuk | E-mail | 6. prosince 2009 v 20:47 | Reagovat

je možně že to bude roran přece se už i pokusil kouzlit a ikdyž to nevišlo tak třeba až se dotkne vejce a vilíhne se tak bude  jezdec  a to to bude umět ale je i možne že to bude jeho dítě

44 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 7. prosince 2009 v 15:09 | Reagovat

Amy je sice pekne že dufaš že dalšieho draka bude mat roranovo decko ale: Nemislim si že bi sa naučilo v jednej knihe spolupracovat s drakom, čarovat, a najdoležitejšie: virásť. :-(
a Dzuk kebi dostal roran to vajco mislim že bi sa zhrutil.. Lebo tam ide o tu lasku medzi roranom a katrinou... takže keby dostal to vajco tak bi bol teoreticky nesmrtelnii a katrina ne takže ťažkoi xD..  čus...

45 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 7. prosince 2009 v 15:12 | Reagovat

Atra du evarínya ono varda..

46 Amy Amy | 8. prosince 2009 v 19:15 | Reagovat

Pořád se chcete hádat? xD Ne tak ale kdo říká, že to děcko to musí umět. Ten drak se může vylíhnout i malýmu děcku, který nic neumí, nikde jsem neslyšela, že by to nešlo....
Ale to, že se vylíhne Roranovi je podle mě hloupost...(nic proti) xD

47 Loans Loans | 9. prosince 2009 v 17:13 | Reagovat

S tim ronanovim deckem je to podle me blbost.I kdyby se tomu decku vylihlo,tak by to ten dej nijak neposunulo(je to dost nepravdepodobne). A Ayre se drak vylihnout muze. Draci jezdkyne nemuzou byt pouze lide. Elfove ano.Eragon z Alageasie odejde podle mne az na konci.Kdyby odjel uprostred boje s kralovstvim tak jsou v pr*eli.To ze by si vzal Aryu nevidim moc ruzove. To by tam musel byt este nejakej velkej zvrat... Podle me ale nebude dalsi jezdec nejaka nova postava.Hele lidi a ten drak co byl na obalce Brisingra byl Gleadr?

48 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 9. prosince 2009 v 18:07 | Reagovat

Loans ano ten drak na obale bol Glaedr.A amy aj keby sa ten drak viliahol pre roranove decko komu bi toho draka asi dali rozmíšlaj:
Roranovy ne lebo nevie kuzliť
Aryi tež ne pretože Dračia jazdkina nikdy nebola
Tak komu by ho asi tak mali dať nevieš????

49 Loans Loans | 10. prosince 2009 v 12:21 | Reagovat

Nebyla, ale tky tam nebylo že elfka nemuže byt jezdkyně...no...nechame se prekvapit :)

50 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 10. prosince 2009 v 17:34 | Reagovat

dobre ale aka je pravdepodobnoist že ked nikdy v dejinach nebola dračia jadkyna prečo by tu zrazu bola?????
A ešte niečo povedzte čo si mislite kedy odide Eragon z Alagezie???? A neiete niekdo nahodou kde by mohla byť Pevnosť duší?????? ak niekto vie plss napiste,,,,,,   Atra du evarínya ono varda..

51 Loans Loans | 11. prosince 2009 v 11:09 | Reagovat

podle me eragon odejde na konci..(na furt)...neco jak když odešel na konci pana prstenu Frodo...ono je to všechno podobne xD. Ale nejvic me vrta hlavou ten novy draci jezdec....tky to mooze byt nejaka uplne nova postava...co si myslite o tom novym dracim jezdci???

52 Loans Loans | 11. prosince 2009 v 11:10 | Reagovat

tky moze umrit a odejit z Alageasie takle...XDXDXD

53 Loans Loans | 11. prosince 2009 v 11:11 | Reagovat

to by me dostalo xD

54 Amy Amy | 12. prosince 2009 v 12:06 | Reagovat

ttjn, ae ste vsichni hrozne prizemni, proboha, dyt je to fantasy, tam se muze stat cokoli. A ta pevnost dusi,nvm sice kde je, ae bude to misto, kde Galbatorix skryva eldunari... na sto procent xD

55 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 26. prosince 2009 v 14:21 | Reagovat

amy neviem kto je tu prizémní ked si misíš že bi galbatorix skryval svoje eldunarii v nejakej bohom zabudnutej pustantine..... xD Podla mna tam budu eldunarí ael nie galgatorixove lebo on ich ma so sebou v hrade.....  hovorilo to v eldestovi že galbatorix nikdy neopustí svoj zdroj sili eldunarí a tahat ich so sebou do boja by asi bolo nepraktické..... cs

56 Oromis Oromis | E-mail | 26. prosince 2009 v 19:56 | Reagovat

Podle mne se treti drak vylihne Roranovi,ale muze ho mit kterakoli jina hlavni postava,treba:Arya,Nasuada,Jeod...
ale jezdce nemeli jenom trpaslici...takze Orik,zajimalo by mne jakou barvu bude mit drak a kniha ve ctvrtem dile...asi zelenou nebo zlutou

57 balu balu | E-mail | 2. ledna 2010 v 21:31 | Reagovat

podla mna  bude treti mlada mat Roran vsetko tomu nasvecuje dufam ze stvrty diel vinde coskoro

58 balu balu | 2. ledna 2010 v 21:35 | Reagovat

[26]: mala bi sa volat empire-risa

59 tere tere | 3. ledna 2010 v 20:10 | Reagovat

taky si myslim ze je to uplna hovadina?ze by se mnel eragon stat kralem elfu?co za hloupost?a ze drak se vylihnul pro katrinu?nechapu jak na to nekdo prisel :D

60 to je jedno to je jedno | 3. ledna 2010 v 20:55 | Reagovat

jak sem to procitalatak sem si vsimla ze tam nekdo psal že by se 3. vejce mohlo vylihnout Orikovi to je prece hovadina trpaslici neuzavreli smlouvu s draky takze se jim drak vylihnout nemuze!!!!

61 Jakub Jakub | 12. ledna 2010 v 15:32 | Reagovat

Přesně tak , souhlasím s Amy , jste všichni přízemní jako prase , je to FANTASY žánr boha jeho , stát se může opravdu všechno ... Může být klidně možné že se drak vylíhne Roranovu a Katrinině děcku , i když by to , máte pravdu , nejspíš děj nikam neposunulo ...
Drak se podle mě určitě vylíhne jedné z hlavních postav a také bych řekl že k dobru Vardenů :-) Nevím nevím ale moje intuice mi říka , že i Roran se naučí kouzlit , ikdyž nemám ponětí jak ? :-D
Taky mě zajímá jak chce Paolini zaonačit všechny volné konce tohoto příběhu ( stačí mu na to ta 4. kniha ?! )

62 Murtagh Murtagh | E-mail | 15. ledna 2010 v 2:04 | Reagovat

Vzpomínáte si jak Eragon omylem uvaalil na Elvu kletbu??? Ona byla ještě nemluvně, ale rychle vyrostla.... je to jen teorie, ale co když se drak vyylíhne pro dítě Rorana a katriny a to dítě rychle taky vyroste??? Já si mylsím, že ta Hrobka Duší nebo jak se jmenuje bude na tom větším ostrovu v levo nahoře (na mapě). sorry, že přesně nevim ty jména, ale knížky jsem měla půjčené a přesně si to už nepamatuju, četla jsem je už dávno.

63 Murtagh Murtagh | E-mail | 15. ledna 2010 v 2:24 | Reagovat

A mám ještě další teorie. Arya nebo Murtagh. jeden z nich nebo oba bezpodmínečně zemřou. Arya jakožto Eragonova milá. A Murtagh, páč je to jeho bratr. Eragon to neunese a odejde i se Safirou z Alagesie. Ale nadruhou stranu se říká, že si Safira najde partnera. Takže si kladu otázku proč by Safira chtěla odejít a riskovat, že nenajde jiné draky, když jich má tady hned několik??? Odpověď zní. Drak krále zemře s ním. A Trn nejspíš také. já nevim jak vám, ale mě připadá Murtaghův život stále plný "neznámého tajemství", myslím si že se ještě dozvím něco o jeho životě. Murtagh tak slouží králi pod přísahami, takže na 100% se mu podaří buď změni sám sebe a tím je zrušit a naposlední chvíli se obrátit proti králi a přitom zemřít hrdinskou smrtí. Nebo bude situace: král, Murtagh a Eragon v jedné místnosti, Murtagh dostane Eragona na lopatky a král mu řekne ať ho dorazí. On bude "statečně odolávat" (teď buď zruší ty přísahy nebo...) a rozhodovat se co udělá a nakonec se obrátí proti králi, pokud ho nezabije "něco" když přísahu poruší. Nebo ještě může takhle zemřít. Víte jak král na konci přešel do těla murtagha když zabil Oromise??? tak to udělá znovu a jediný způsob jak tehdy zabít krále bude zabít s ním i Murtagha. Protože královo vědomí se spojí s murtaghovým tělem. Nicméně celou dobu byli v elesméře zašitý drak a jezdec, proč jinde nemohou být vejce??? třeba na tom ostrovu v levo nahoře v tý Hrobce Duší (nebo jak se to jmenuje). A třeba právě z toho důvodu pak může Eragon se Safirou odejít..... možností je spousta... a mě už to teď nemyslí, takže jdu spát .... a psala jsem a zároveň přemýšlela, nijak dopředu nepromýšlela, tak sorry jestli se budou nějaký ty teorie překrývat..... sorry jestli to byli žvásty nebo třeba chyby v pádech, osobach, rodech,... už mi to fakt nemyslí.... dobrou noc

64 Kosynka Kosynka | 26. ledna 2010 v 11:29 | Reagovat

JE NAPROSTÁ BLBOST TO POSLEDNÍ TVRZENÍ!! MURTHAG SE PROSTĚ PŘEDTÍM JEN NESETKAL TVÁŘÍ V TVÁŘ VEJCI PROTO SE MU NEVYLÍHLOÍ DŘÍV!

L O G I K A nadevše

65 Elva Elva | 29. ledna 2010 v 14:47 | Reagovat

ale proč se Ayra najednou bude o Eragona zajímat??(jen předpokládám) Paolini na konci Brisingru píše že vydá i čtvrtý díl aby se vztahy postav (nebo jek to tam bylo) neměnili tak rychle.To nejspíš mluvil o Ayre a Eragonavi.je možné že Ayrin otec byl Morzan a tím pádem se domnívala že je Eragon její bratr??asi úplná blbost co :D :D a ne to třetí vejce jsem taky hrozně zvědavá...taky je ve třetím dílu zmínka že by to mohla být právě Elva kdo zabije Galbatorixe

66 mormeg mormeg | 3. února 2010 v 16:43 | Reagovat

Elva: Dosť pochybujem ze Morzan by bol Aryín otec lebo pokiaľ viem Galbatorix nikdy ziadneho elfa okrem Arye nechytil a nevie kde su elfske mestá čiže to nemohol vedieť ani Morzan (keby to vedel určite by sa kráľovi pochválil) a tým pádom nemohol mať s nejakou elfkou Aryu. A pokiaľ viem v Brisingrovi bolo povedané že Elva by mohla odhaliť Galbatorixove slabiny ale nie že ho zabije.

Murtagh: Tiež sa mi veľmi nezdá že by Roranovo dieťa pomocou nejakeho kúzla ako u Elvy rýchlo vyrástlo pretože Eragon to kúzlo urobiť nechcel a navyše pochybujem  že by s niečím takým súhlasil Roran, Zafira, Katrina a další.

Čo sa týka vajca povedal by som že sa vyliahne niekomu koho sme ešte v deji nevideli ale určite to nebude trpaslík, i keď nevravím že to nemôže byť žena ( elfka alebo ludská žena) pretože keď bolo písané že jazdci vodili k vajciam deti aby sa ich dotkly a zistili či sa im vyliahne drak tak nepovedali že vodili ´´malých chlapcov´´ ale deti všeobecne.
Tiež zdielam názor že umrie Arya alebo Roran (prípadne obaja ale dúfam že nie :)).
Čo sa týka pevnosti duší pridal by som sa k názoru že bude v Hadaraku na skale kde kedysi chodievali draky znášať vajcia a umierať. A niektoré tam vyvrhli pri smrti svoje elundarí.
Amy a Jakub: viem som tiež prízemný ale toť moj názor :)

67 Debil Debil | 9. února 2010 v 9:26 | Reagovat

Tady je takových hovadin že na vše nejde odepsat ten kdo nečetl všechny díly tak by radči neměl nic psát.
Takže třetí vejce nemůže být Rorana nebo Katriny kvůli jejich lásce. Malé dítě tedy to Rorana těžko bude jezdcem protože do konce knihy nedosáhne ani půl roku. Pro Orika jakožto trpaslíka také být nemůže. Je to zvláštní ale jako nejpravděpodobnější se jeví
Arya nikde se nepíše že jezdcem nemůže být žena ale možná se mílím. Dále to že odejde je jistá věc vyplnila se každá věždba s tím souvisí že si nejspíš veme Aryu a odejdou společně. Jestli Murtag zemře nebo se přidá k Vardenům je tak 50% na 50% to nelze říct jistě. No jako král elfů to je úplná sračka neni elf a Isadalí (omlovám se nepamatuji se jak se to píše) může vládnou ještě stovky let navíc má přece odejít.Galbatorixe jistě jen tak neporazí buť ho odřízne od zdroje moci (elundarí) nebo získá nějakou novou moc (často jevil zájem o duchy třeba se naučí je ovládat ale zároven to v Brisingru odsuzoval takže asi ne). No víc mě nenapadá stejně jsou to jen zbytečné spekulace.

68 Luksik Luksik | 10. února 2010 v 12:22 | Reagovat

Teď jsem právě dočetl třetí knihu, tady je mnoho spekulací se kterýma bych souhlasil a taky mno těch se kterýma ne, ale v hodně ohledech souhlasím s Debilem. Já si myslím že získá nějakou novou moc v té hrobce duší(nebo jak se to nazývá :D) a ješte se chci vyjádřit ke starším komentářím: to že když zemře jezdec tak zemře i drak je opravdu blbost, pouze přídavek z filmu.. sice umírají vetšinou po spolu ale kvůli truchlení... už aby vyšel 4 díl a všechno se rozlousklo :)

69 Empire Empire | 14. února 2010 v 19:19 | Reagovat

[44]: Nemyslim si ze by to nemohlo byt roranovo dite . Vzpomen si na Elvu, ta taky vyrostla rychleji ikdyz ji k tomu hnalo eragnonovo kouzlo, ale s tim ditetem by mohli udelat to stejny

70 Debil Debil | 15. února 2010 v 21:46 | Reagovat

jo ale Elva byl omyl a velmi trpěla že by tohle udělali Roranovu dítěti je naprostá krávovina

71 Argentlam Argentlam | 15. března 2010 v 21:03 | Reagovat

Jedno je hlavní aď už spekulovat nebo ne. AĎ UŽ JE TA KNIHA TADY :-)

72 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 24. března 2010 v 16:41 | Reagovat

takže mam tu pár poznámok:
Tá prvé je že sa vajco nemože viliahnut Roranovmu decku lebo síce sú s Eragonom rodina ale veěmi vzdialená..  Nehovorím že to je načisto nepravdepodobné len hovorím že sa mi to nejako nezdá.
Potom som tu videl teoriu ktorá hovorila že je Aryinim otcom Morzan..  Uplná hovadina lebo Aryínim otcom bol predsa kráě elfov a ten kto nedočítal ani prvú časř nech sem neleze...
Taktiež zastávam teoriu že je Pevnosř duší bud na ostrove Žraločí zub ktorí je v veděa Teirmu alebo že je na skale odpočinku alebo ako sa tomu nadáva kam chodily draky skapínař. ale nemislým si to lebo Oromis hovoril na konci tretieho dielu že mu je ten názov povedomí ale že jeho intuícia mu hovorí že ju nenájde v elfskích spisoch.. z čoho vyplíva že o tom mieste elfovia teda aspon mladšia generácia nevedia a o skale odpočinku záznami majú..
A tiež si mislým že tretie vajce sa vyliahne pravdebodobne pre jednu s tích dvoch žien ktorú stretol Eragon v tretom dieli vo vardenskom tábore..

73 Eragon-finiarel | Eragon-finiarel | | E-mail | 24. března 2010 v 16:42 | Reagovat

sorry za preklepi som trochu unavený z futbalu a tak mi to nemislí ak mate poznámki tak mi napíšte na e-mail alebo tu do blogu diky

74 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 26. března 2010 v 20:35 | Reagovat

tu je malý uryvok zo stvretho dielu prekldala som to len do cetiny lebo na prekladači mama len češtinuPlný smutku a beznaděje, zároveň však spokojen s výsledkem bitvy vstoupil Eragon do provizorního stanu královny Vardenů Nasuady. Ta už seděla na svém obvyklém křesle a nebyl na ní žádný náznak boje, či zranění, přestože dobývání Feinsteru skončilo před necelými třemi hodinami. Eragon měl na sobě ještě své brnění, sotva se stačil omýt a schovat meč do nově přiděleného stanu, když mu Nasuadin posel vyřídil, že se má ihned dostavit do jejího stanu. Sám netušil, co Nasuada tak brzo po bitvě potřebovala, ale byla to jeho královna a on ji musel poslechnout. Stejný názor na to však neměla jeho dračice Safira, která teď někde létá kus od Feinsteru a ponořuje se do svým myšlenek. Eragon nevěděl, nakolik ji ztráta jejich učitelů, Oromise a Glaedra, ohromí, ale již teď byl pevně přesvědčen, že je na tom dračice víc než špatně. Glaedr byl jako její starší bratr, někdo, kdo na vše věděl odpověď, někdo, kdo ji dokázala poradit a naučit některé dračí kouzla, o kterých samí jezdci nic nevědí. Eragon měl trojnohého draka také moc rád, na rozdíl od Safiry si s ním však nevytvořil tak silné pouto, jako s Oromisem. Jeho učitel, tzv. zdravý mrzák, byl i samým Galbatorixem nazýván jedním z nejchytřejších bytostí v Alegaesii. Eragon nedokázal vyjádřit jeho emoce, které ho po Oromisově smrti přepadly. Věděl však, že sám Oromis by si nikdy nepřál, aby se Eragon jeho smrtí trápil. Musel se soustředit na jejich jasný cíl: porazit Galbatorixe a pomstít tak jejich smrt. Rozdíl mezi smrtí Glaedra a Oromise však byl obrovský: elf zemře a nikdy se nevrátí, Glaedr ale díky srdci srdcí, Eldunarí, které Eragonovi sám daroval, aby mohl lépe v boji proti Království obstát, stále žil. Neměl sice již svou tělesnou podobu, ale energie, poznatky a zkušenosti Glaedra a jeho zesnulého jezdce žila nadále v malém oblázku, které Eragon nosí v plátěném pytlíku. Zatímco teď Safira možná lovila zvěř, možná plakala zármutkem ze ztráty svého druha, její maličký, partner jejího života Eragon pozoroval zbytek skupiny, která se v Nasuadině stanu dívala směrem k němu. Byla tam samozřejmě půvabná Arya, král Orrin, Blodgharm, elf a šéf Eragonovy stráže, Angela, tajmená věštkyně, Elva, nešťastné dítě, Jormundur, vrchní Nasuadin rádce a další lidé, jejichž jména Eragon neznal, nebo si je nepamatoval, poněvadž to nepovažoval na důležité. „ Jsem ráda, že jsi přišel Eragone, “ pronesla Nasuada. „ Omlouvám se, že jsem tě nenechala si odpočinout po bitvě, ale…“ „ Nemáš se za co omlouvat, má paní.“ „ Mohu se tě zeptat, kde je Safira?“ ptala se. „ Omlouvá se z této porady, protože potřebuje čas, klid a samotu na to, aby dokázala vstřebat události dnešního dne,“ vysvětlil. Než však stačila Nasuada zareagovat, připojil se od hovoru král Surdy Orrin. „ O jakých událostech dnešního dne to mluvíš, Stínovrahu? Vždyť jsme díky tobě a Safiře dokázali tuto bitvu vyhrát. Tak v čem je problém?“ Eragon nevěděl, zda má už teď, přede všemi oznámit smrt draka a dračího jezdce, když většina přítomných o jejich existenci ani nevěděla. Arya mu již sice svolila o tom mluvil, ale znovu se na ní zahleděl. Arya mlčky přikývla a Eragon se tedy nadechl a musel znovu oznámit, co se stalo. „ V lesech Du Weldenvanden několik desítek let po pádu jezdců žil stále jeden drak a jeho jezdec. Co jsme přijeli po bitvě na Hořících plání do Ellesméry, vyučovali nás a stali se našimi učiteli…“ „ Takže ti zatracení elfové nám to zatajili?“ rozčílil se Orrin. Ihned jak to dořekl se k němu přiblížila Arya a všichni Blodgharmovi muži. Blodgharm neuvěřitelnou rychlostí vytáhl dýku a přiložil ji Orrinovi ke krku. „ Pozor na jazyk, králi Orrine!“ všichni přítomní elfové byli neskutečně rozzuřeni. Eragon se však nedivil ani Orrinovi, protože král Surdy nevěděl, co on, a proto mu to opravdu jako elfí zrada přijít mohlo. „ Elfové, králi Orinne, prosím, uklidněte se vyslechněte mě a Eragona,“ rozsoudila tuto roztržku Nasuada. Blodgharm si zastrčil dýku zpátky do pochvy a Arya ustoupila znovu na své původní místo. „ Ještě před tím, než vám vše vysvětlíme, ráda bych nejprve já Eragonovi sdělila důvod, proč jsme se jej zavolali. Poté se budeme moci věnovat všemu ostatnímu.“ Eragon byl nesmírně zvědavý, co pro něj Nasuada má za úkol, ale nebyl si jistý, zda by u toho neměla být také Safira: „ Oč mě žádáš, má paní?“ Nasuada se nepřímila, odkašlala si a pravila: „ Po mé dlouhé rozvaze a přemýšlení, kterému jsem věnovala minulé dny, aniž bych tušila výsledek dnešní bitvy, jsem se společně s Jormundurem, králem Orrinem, Angelou a ostatními rozhodla, že musíš, respektive se Safirou musíte učinit zásadní rozhodnutí.“ „ O jakém rozhodnutí to mluvíš, Nasuado?“ zeptal se Eragon. „ Chceme po tobě, aby ses vzdal Galbatorixovi.“ Eragon myslel, že špatně slyší.

diky za prekley sa omluam§

75 Adria Adria | 28. března 2010 v 22:19 | Reagovat

[37]: ty debile nauč se číst!! ano trpaslikum se nemůžou vylihnout draci a to protože na ně se smlouva s draky nevztahovala ,ale o ženách tam neni ani slovo a navíc ve všech třech knihách je zdůrazňováno ,že elfské ženy a elfští muži jsou si naprosto rovni!!!!!!!!inteligente!!

76 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 31. března 2010 v 20:50 | Reagovat

ano su si naprosto rovní to nepopieram , ale bolo by to dost zvláštne pretože si myslím že by to eragonovi aj tak nepomohlo keby sa aryi vilaihlo vajce. prečo??  lebo eragonovy trvalo celý jeden diel pokím sa naučil bojoval spolu so zafirou. viem že elfovia majú k drakom bližšie než akákolvek rasa v alagesii ale aj tak si myslím že by to diel nejak moc neposunulo ani nezmenilo. Aryia vie čarovat starodávnym jazykom hovorí úplne a nesmrtelná je v istom slova zmysle takže by sa až na jedno dalsie dračie mláda nič nezmenilo. a taktiež by dosř dlho trvalo kým by sa naučilo všetko potrebné pre boj. zafira sa to učila dost dlho. hlavne plamene chlit jej trvalo dost dlho. a moc by mu to mláda nepomohlo proti Šruikanovi a Galbatorixovi..  to je moj názor...   :D :D :D :D :D :D

77 ... ... | 2. dubna 2010 v 11:56 | Reagovat

ale nezapomínej že Eragon byl farmář a Aira už skoro všechno umí tak by se musel učit jen drak a safira by mu mohla předat vědomosti kouzlem.než se je naučí ovládnout bude trvat mín času než kdyby se je měl učit...

78 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 5. dubna 2010 v 20:04 | Reagovat

ano vedomosti mu predat kuzlom moze ale nazabudajme co o urobilo s trnom...   aj oromis varvel že možno rastie richlejsie aj vedomosti má od sruikana ale nevie to ovladat lebo nieje skuseny..

79 Debil Debil | 27. dubna 2010 v 17:54 | Reagovat

Aria sice všechno umí ale to dráče by jim bylo kničemu než se vše naučí a dost vyroste bude po válce. Nutit ho aby vyrostl a získal skušenosti kouzlem by bylo dost barbarské

80 ... ... | 28. dubna 2010 v 17:53 | Reagovat

koho zajímá že je to barbarské, když by to mohlo zachránit všechny rasy...

81 bela bela | 2. června 2010 v 22:14 | Reagovat

Nesmysl aby se se ten drak vylíhl během boje s Galbatorixem..............bo pochybuji že by si ho nechal ukrást, a že by se vylíhlo Roranovi nebo jejo dítěti....to je ještě věčí hovadina. A Eragon si Aryu nevezme protože elfové neuznávají manželstí.

82 Trinity Trinity | 16. června 2010 v 16:07 | Reagovat

sice to jsou všechno jenom spekulace,ale pnejde se jim ubránit. Třetí vejce se samozřejmě MŮŽE vylíhnout v době války, MŮŽE se vylíhnout pro Elvu,což mě osobně, přijde jako nejvíce pravděpodobné.
Jo,a nevíte,jak na tom je Paolini? jestli už dopsal ten čtvrtej díl? :D už bych ho docela chtěla držet v ruce :D

83 já | 21. června 2010 v 17:26 | Reagovat

Nvw jestli se další dračí vejce vylíhne Roranovi. Ve všech dílech je považovaný za statného bojovníka a v brisingru ho katrina označila jako někoho, kdo nepotřebuje magii ani bezmeznou moc na to, aby se ubránil...no nic, než začnu roztrubovat jak to asi bude, počkám si radši na další díl...xD

84 já | 21. června 2010 v 17:27 | Reagovat

elfové neuznávají manželství, přečti si to podrobněji!!!

85 ahojvšem ahojvšem | 25. června 2010 v 19:57 | Reagovat

Triniti: Mělo by to vyjít ke konci léta 2010.
Já: Kdyby se drak vylíhl Roranovi, tak by vytlačil Eragona stranou. Už teď je mu hodně v knize hodně věnováno a představ si, kolik by toho bylo, kdyby se stal jezdcem. Můj názor je, že se to vejce vylíhne někomu úplně neznámému a nebo už se vylíhlo. Pokud si vzpomínáte, tak Eragon u Oromise narazil na něco, co vypadalo jako zelená skořápka z dračího vejce a podle všeho má bejt to vejce zelený. Třeba už se vylíhlo. Co my víme, co Paolča zamejšlí :)

86 ...xD ...xD | 2. července 2010 v 17:11 | Reagovat

[35]: S tím souhlasím.....to, že když zemře jezdec musí zemřít i drak bylo pouze ve filmu, ale v knížkách nikoliv...V knihách bylo jenom napsáno o velkém smutku, který prožívají, ale ne o tom, že by umírali.....Galbatorixův drak také není jeho - vzal ho jinému jezdci .... a kdyby to bylo podle filmu, tak by Galbatorix draka mít nemohl.....

87 martin martin | E-mail | 3. července 2010 v 11:38 | Reagovat

Já už chci 4. díl!!!!
Ator řekl že 4. díl bude nejlepší a nejdelší. Zajímalo by ně jestli opravdu Eragon odejde zn Alagesie.
A jak říkáte že se asi drak vylíhne ROranovi tk ho budou muset ukrást tak jako Brom!! xD

88 J.M. J.M. | E-mail | 11. července 2010 v 15:17 | Reagovat

Souhlasím s tebou, podle mě  se vylíhne poslední dračí vejce pro Rorana... Bylo by to drsný teda, ale kdoví, čím nás CH. Paolini překvapí... xD

89 Eragon-finiarel Eragon-finiarel | E-mail | 21. července 2010 v 15:38 | Reagovat

ha ha ha ha ha r0ran0vi???  vilahnut vajco???  si robite srandu ze?? jako by to asi vipadalo??  hmm??? eragon s aryiou alebo so zafirou sa preplizia cez uru´baen  ak by im to Nasuada dovolila ze????  dalej by sa dostali na galbatorixov zamok uplne nepozorovane a len tak bez povsimnutia by si ukradli posledne vajce priamo spod galbatorixovej rite??? hah sory ale musim sa zasmiat co nikdo moze povazovat za vobec moznee  :-D

90 Slečna x Slečna x | 24. července 2010 v 21:48 | Reagovat

Já už se taky moc těšim na ten 4. díl. Myslím, že nás tam spousta věcí překvapí.  Prosím vás neví někdo jak to vypadá s tím čtvrtým dílem - kdy už bude dokončený?????? Děkuju moc.....

91 ... ... | 31. července 2010 v 10:32 | Reagovat

Podle mě se vejce MOŽNÁ vylíhne na konci čtvrtého dílu někomu, kdo v knize ještě nevystupoval, jako takový neuzavřený konec...jen můj odhad, ale aby se vejce vylíhlo Roranovi je hloupost, snad to už nemusím odůvodnovat, čtěte výš.

92 Ela Ela | 2. srpna 2010 v 11:35 | Reagovat

Jen tak upozorňuji že 4.díl se ma jmenovat bud Empire nebo Eldunarí a vazba knihy by mela byt zelena podle barvy vylihnuteho draka takze jje velmi pravdepodobne ze se drak ve 4. díle vylíhne

93 Nikola Nikola | 11. srpna 2010 v 13:25 | Reagovat

Já si myslím, že to třetí vejce se vylíhne spíš pro Ariu..

94 ... ... | 16. srpna 2010 v 10:59 | Reagovat

to Ela: Pokud vím tak o tom, že by mohl být poslední díl zelený spekulují pouze fanoušci Odkazu dračích jezdců. Nic takového není od autora potvrzené.

95 Kikynx Kikynx | E-mail | 24. srpna 2010 v 19:05 | Reagovat

Souhlasím se spustou věcí, které už jste sem někteří psali, ale ne se všemi :  Roranovi se vejce nevylíhne, protože v knížce jde přece o jeho a Katrininu lásku,.. jejich dítěti asi těžko, protože to bude mimino....takže se přikláním k tomu, že se vylíhne pro Aryu anebo se už vylíhlo. Pevnost duší je podle mě v poušti a mohly by tam být nějaké Eldunarí ( třeba od prvních draku, nebo tak něco ). Arya by nakonec mohla skončit s Eragonem, vždyť v Brisingru se k němu docela má :), ale manželé nebudou ( elfové neuznávájí manželství ) a Eragon se nestane jejich králem. Eragonovo skutečné jméno by mohlo být Wyrda, ale já si myslím, že to slovo Wyrda bude jen částí jeho jména ( Slounovo jméno mělo asi 3 slova...) Co se týče Murtagha, nemám ponětí jak by to s ním mohlo být, nejspíš nějak změní s Trnem svá jména a přidají se k Eragonovi, ale nechtěla bych, aby zemřeli. Arya nebo Roran by mohli zemřít a Eragon by je mohl záhadně vzkřísit..vždycky udělá to co nesmí :) A na konci knihy, až bude Galbatorix mrtvý, Eragon spolu s Aryou a ostatními elfy odpluje na moři, jako v tom snu...jen nevím co ti dva draci na obloze, kdyby to byl Aryin drak tak by to dávalo smysl, ale když bude jezdec někdo jiný, tak by přece nenechal svýho draka odletět..........JO já vím, že to někomu připadá jako hovadina, ale to je muj názor...

96 maja maja | 24. srpna 2010 v 19:22 | Reagovat

[27]: Orik :D :D :D :D Trpaslíci přece nebyli zahrnuti do "smlouvy". Každopádně je to zábavná představa :D.

97 dsdsadas dsdsadas | 31. srpna 2010 v 19:11 | Reagovat

hele ja si mylsim ze 4. díl nebude

98 Neko Neko | E-mail | 6. září 2010 v 21:52 | Reagovat

no říkáš...čtvrtý díl s trilogie....ale pokud má něco tři díly stává se to tetralogií;)

99 Rhunon Rhunon | 22. září 2010 v 22:02 | Reagovat

Nevim proc jste mluvili o Roranove diteti jako o synovi muze se mu klidne narodit dcera(a myslim ze tam sehraje vyznamnou roli i kdyz bude mala,mozna) A co se tyce pevnosti dusi myslim ze tam bude bud vejce nebo eldunari nebo cokoli co ma "dusi" mozna to bude neco urceneho pouze Eragonovi,vzyd ma vyslovit sve skutecne jmeno ale je nepravdepodobne zy by tam byla treba zbran nebo neco podobneho
Podle me ten komu se vylihne vejce muze byt kdokoli krome trpaslika klidne Angela nebo Nari ktery s Eragonem cestoval(velmi nepravdepodobne moznosti) do Elesmery... ale vzyt je to jedno. Vejce se vylihne a Galbatorix bude svrzen(treba ani nezamre i kdyz o tom velmi pochybuju)

100 princess-csi princess-csi | 28. ledna 2011 v 16:16 | Reagovat

[97]: Bude 4. díl!!! Jmenuje se Eldunarí!!!

Zobrazit novější komentáře

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.